چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
بسته معیشتی

حوزه / رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۰ تهران با تاکید بر لزوم توجه به نیازمندان و اقشار کم برخوردار، گفت: در راستای کمک به افراد نیازمند نیز تعداد حدود سه هزار بن خرید میان نیازمندان منطقه ۲۰ توزیع شد.

حجت الاسلام امید ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: به عنوان نخستین برنامه در سال جاری برنامه تحویل سال در مساجد آرمانی به صورت شهدایی و دانش آموزی را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز در ۱۴ ایستگاه صلواتی برپا کردیم، مطرح کرد: همچنین سفره‌های افطاری ساده نیز در بیش از ۵۰ مسجد آرمانی و غیرآرمانی شهرری برپا شد که در برخی از مساجد این اتفاق هر شب رقم خورد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۰ تهران اضافه کرد: برخی از مساجد نیز سفره‌های افطاری را در مدارس برپا کردند.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر نیز با استقبال خوب مردم برگزار شد، عنوان کرد: همچنین مسابقات جام رمضان نیز برای دانش آموزان پسر و دختر برگزار شد.

افشار افزود: در نقاط مختلف منطقه ۲۰ تهران تعداد ۱۸ اتوبوس درنظر گرفته شده بود که مردم را به محدوده میدان انقلاب برای شرکت در راهپیمایی روز قدس منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دانش آموز در نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری اعزام شدند، خاطرنشان کرد: پیش از نماز عید فطر نیز اردوی شبی در مسجد برای دانش آموزان برگزار شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه نماز عید فطر نیز در بیش از ۲۰ نقطه از منطقه ۲۰ برگزار شد، تصریح کرد: این نمازهای جماعت نیز با استقبال خوب مردم همراه شد.

ظاهری با تاکید بر لزوم توجه به نیازمندان و اقشار کم برخوردار، بیان کرد: در راستای کمک به افراد نیازمند نیز تعداد حدود سه هزار بن خرید میان نیازمندان منطقه ۲۰ توزیع شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه در مراسم روز دختر نیز حدود ۵۰۰ دانش آموز از منطقه ۲۰ حضور پیدا کردند، اظهار کرد: جشن روز دختر نیز با تجمع سه هزار نفره دختران در مجموعه ورزشی در شهرری برگزار شد.

وی ادامه داد: ۴ موکب پذیرایی و فرهنگی نیز در برنامه تجمع امام رضایی‌ها در محدوده میدان ولی عصر(عج) برپا شدند.

افشار در پایان یادآور شد: همچنین برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور و تدفین شهید امیر عبداللهیان نیز دعوت از مردم، دانش آموزان و مربیان طرح آرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۵ جشن مفصل روز معلم برگزار شد، گفت: در مجموع در این جشن‌ها از ۵۵۰ نفر از معلمان، کادر مدرسه، نیروهای پرورشی و مربیان طرح آرمان تقدیر شد.

پایان پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha