چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مدارس آرمانی

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه طرح آرمان منطقه ۱۱ با آموزش و پرورش منطقه در برگزاری جشنواره بهترین‌ها همکاری داشت، گفت: در این جشنواره از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان برتر در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و ... تجلیل شد.

حجت الاسلام مهدی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: در ایام عید نوروز دو موکب پذیرایی و فرهنگی در بوستان‌های منطقه ۱۱ برپا شد که اقداماتی ازجمله سرود، مداحی، سخنرانی، نقاشی کودکان و ... را دنبال می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه افطاری ساده در ۷ مسجد توزیع شد، مطرح کرد: همچنین به منظور حمایت از نیازمندان تعداد دو هزار و ۱۰۰ بن معیشتی ثبت و توزیع شده است.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه برای روز قدس ۷۵۰ نفر از دانش آموزان آرمانی اعزام شدند، عنوان کرد: برای نماز عید فطر نیز ۹۵۰ نفر از دانش آموزان اردوی شبی در مسجد را گذراندند که از این تعداد ۲۵۰ نفر پسر و ۷۰۰ نفر دختر بودند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷۰۰ نفر نیز در جشن روز دختر ورزشگاه آزادی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه تجمع امام رضایی‌ها نیز ۵ موکب توسط منطقه ۱۱ برپا شد.

چراغی با بیان اینکه جام آرمان در ۱۵ مدرسه آرمانی برگزار شد، تصریح کرد: به مناسبت روز معلم نیز از تعداد ۹۴۰ معلم تقدیر شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی در سطح مساجد آرمانی، یادآور شد: یک اردوی ۵۰۰ نفره شهربازی نیز برای دختران دانش آموز منطقه ۱۱ برگزار شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه طرح آرمان منطقه ۱۱ با آموزش و پرورش منطقه در برگزاری جشنواره بهترین‌ها همکاری داشت، گفت: در این جشنواره نیز از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان برتر در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و ... تجلیل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha