جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
طرح آرمان

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۵ تهران با بیان این که اولویت نخست ما در طرح شهید آرمان برنامه‌های ترویجی دانش‌آموزی است، گفت: پس از پایان ایام امتحانات دانش آموزان و همزمان با آغاز فصل تابستان، اقدامات پررنگ‌تری را خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه طی سال جاری، اظهار کرد: با توجه به همزمانی آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان یکی از نخستین برنامه‌های سال جاری، کمک به برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس بود.

وی انجام برخی برنامه‌های روتین در سطح منطقه پنج تهران را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه در برگزاری برنامه‌هایی ازجمله دختران آرمانی و تجمع امام رضایی‌ها نیز همکاری داشته‌ایم.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۵ تهران با اشاره به اینکه تمرکز اصلی در این مدت در عرصه عملیاتی‌سازی‌ برنامه‌های ستاد است، مطرح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا اقداماتی که در ستاد برنامه‌ریزی می‌شود را به بهترین شکل در سطح منطقه اجرایی کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه اولویت نخست ما برنامه‌های ترویجی دانش آموزی است، عنوان کرد: پس از پایان ایام امتحانات دانش آموزان و همزمان با آغاز فصل تابستان، اقدامات پررنگ‌تری را خواهیم داشت.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha