چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طرح آرمان

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تهران گفت: آمادگی و بستر لازم وجود دارد که مدارس آرمانی شهر تهران را به حدود هزار مدرسه افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید احمد موسوی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق شهر تهران و ستاد طرح شهید آرمان با محوریت اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه که در سالن جلسات مجتمع ایوان ری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، اظهار کرد: این حادثه داغ اتفاقات اوایل انقلاب را تازه کرد.

وی با اشاره به اینکه در عالم معنا بعد زمان و مکان وجود ندارد، مطرح کرد: طی یک سال گذشته اغتشاشات و تشییع میلیونی شهید جمهور را داشتیم که باید به صورت ویژه مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تهران با بیان اینکه برخی افراد با نگاه مسموم لیبرالی این کشور را عقب نگه‌ می‌داشتند، عنوان کرد: عزت و بزرگی که نصیب شهدای خدمت شد برای ما یک درس بزرگ است که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم.

بیش از ۱۲ هزار نفر در تشییع شهدای خدمت شرکت کردند

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اینکه تشییع پیکر شهدای خدمت تنها در چهار شهر برگزار شد، بیش از ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کردند، خاطرنشان کرد: اخلاص و تواضع شهید رئیسی موجب شد ایشان به بزرگی رسیده و بدخواهانشان ذلیل شوند.

موسوی با بیان اینکه پیام حضور مردم این است که مسئولین باید برای خدا کار کنند، تصریح کرد: رمز ماندگاری و الگو شدن حاج قاسم و رئیس جمهور شهید توجه به مردم بود.

شعار طرح آرمان مردمی‌سازی است

وی با اشاره به اینکه پیام طرح شهید آرمان نیز مردمی‌سازی است، یادآور شد: در صحنه‌های انقلاب و نظام هر زمانی که مردم حضور پیدا کردند به پیروزی رسیدیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تهران با بیان اینکه باید تربیت نیز توسط مردم انجام شود، گفت: دشمن با تمام توان در میدان حاضر شده است و برای مقابله با آن باید همه بسیج شده و کار جهادی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های شهید جمهور ادامه دادن شعارهای انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: ایشان حتی در مجامع بین المللی نیز شعارهای انقلاب اسلامی را دنبال کردند.

موسوی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق دشمن از نظر نظامی کاملا مایوس شد، اظهار کرد: امروز تنها امید دشمن به تهاجم فرهنگی است و به این عملیات ضریب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تابستان بسیار خوبی داشته باشیم، مطرح کرد: آمادگی و بستر لازم وجود دارد که مدارس آرمانی شهر تهران را به حدود هزار مدرسه افزایش دهیم.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha