چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سردار عباس مطهری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان

حوزه/ سردار مطهری گفت: اهمیت دادن به ذائقه نسل جوان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ضرورت دارد و باید با روش و ابزار نوین به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و راه و رسم شهدا به نسل جدید بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار عباس مطهری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه با علی مهرزاد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان ضمن تشریح برنامه های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان، اظهار داشت: اهمیت دادن به ذائقه نسل جوان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ضرورت دارد و باید با روش و ابزار نوین به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و راه و رسم شهدا به نسل جدید بپردازیم.

مطهری افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما زنده نگه‌داشتن میراث معنوی جنگ و معرفی سبک زندگی و رفتارهای اجتماعی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در قالب هنر مکتوب، هنرهای تصویری و تجسمی و همچنین فعالیت‌های تجربه محور می‌توانیم آن را حفظ و معرفی کنیم.

این مسئول با بیان این که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برنامه‌های تعاملی و جذاب ویژه جوانان و نوجوان و حتی کودکان را در دستور کار قرار داده ایم و بخشی از آنها اجرا شده است، افزود: برنامه‌ای با عنوان «عصرانه خانوادگی قائمیه» در ۴ بخش ویژه والدین، فرزندان دبستانی پسر، فرزندان دبستانی دختر، و فرزندان پیش از دبستان برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی گفت: احیای ورزش دوران دفاع مقدس که با همان سبک، ورزش جبهه، با عنوان «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنج شنبه‌های هر هفته ساعت ۶ صبح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان به صورت منظم اجرا می‌شود و ادارات و سازمان‌ها و عموم مردم به منظور نشاط معنوی می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha