دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
1

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید باعث افزایش اقتدار نظام اسلامی در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، محمدسبحان حسنی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام ضمن تسلیت شهادت شهید رئیسی ابراز داشت: اینک در سوگ رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی و همراهان ایشان قرار داریم و البته شاهد برپایی برنامه‌های بزرگ‌داشت این شهدای خدمت در سراسر استان و کشور هستیم که در این راستا از آحاد مردم قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: آحاد مردم پس از اطلاع از وقوع حادثه سقوط بالگرد در ابتدا برای سلامتی این عزیزان به دعا متوسل شدند و پس از آن با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت و همراهان ایشان، بار دیگر از خدمت‌گذاران خود قدردانی کردند و ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانند.

حسنی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار، وقت‌شناس و آگاه کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، صحنه‌های باشکوهی را خلق کردند و با وحدت و انسجام همه محاسبات و معادلات دشمن را برهم زدند و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با تأکید بر این که کارآمد بودن نظام دینی در جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان مشخص شده است، گفت: در دل نظام دینی جمهوری اسلامی ایران، دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و مردم‌محوری با رای مردم انتخاب شد و این دولت که در راس آن شهید رئیسی بود، دریچه جدیدی از حاکمیت دینی مبتنی بر خدمت‌گذاری به مردم را به منصه ظهور رساند و کمتر از سه سال با برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در همه حوزه‌ها موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد که تبیین و تشریح این برنامه‌ها و عملکردها برای مردم مهم است.

معاون استاندار ایلام همچنین بیان داشت: مسیر دولت سیزدهم خدمت‌گذاری به مردم است که این راه و حرکت استمرار خواهد یافت که اهداف نظام جمهوری اسلامی محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان با قدردانی از همه خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور نقش‌آفرین هستند و این جشنواره با حضور خیرین مدرسه ساز، یک جشنواره معنوی و باشکوه است.

حسنی همچنین ابراز امیدواری کرد: روحیه خداپسندانه و جهادی خیرین مدرسه‌ساز و اهتمام مسئولان برای ساخت مدارس بیش از گذشته تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha