چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تهران

حوزه/ استاندار تهران:اهتمام در روایت صادقانه وظیفه مهم روابط عمومی دستگاه ها و ارگان ها و نهادهاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علیرضا فخاری طی سخنانی در نشست صمیمانه با روابط عمومی‌های استان تهران با بیان این که روابط عمومی اصلی ترین جوارح و اعضای ساختار یک تشکیلات به شمار می رود، ابراز داشت: روابط عمومی راوی صادق است. روابط عمومی اگر عنصر وابسته به رئیس دستگاه شد و مرتباً از وی تعریف و تمجید کرد، دیگر کارآیی اصلی خود را ندارد، وی افزود: روابط عمومی پل دوسویه است و از او انتظار روایت صادقانه می‌رود، که از جنس کنشگری و جمع آوری واکنش‌ها و رسیدن به یک علم و دانایی است، در این مسیر باید نقش امانت داری نیز حفظ شود و زمینه ساز رفع موانع در یک سازمان باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه روابط عمومی باید از طریق هنر نقش خود را ایفا کند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با تشریح مناسب ارزش خدماتی که توسط سازمان انجام می‌شود، را بیان کند، دشمنان ما امروز با هجمه خبر سعی در تخریب دارند، دستگاه استکباری خبر پراکنی دنیا رهبر دارد و اینطور نیست، که هرکس هرچه خواست، برای خود منتشر کند، کار رسانه یک کار این تیپی است.

وی همچنین بیان داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی باید قدرت محورسازی برای شکل گرفتن یک عنصر امیدبخش داشته باشد وگرنه خیلی کاربردی ندارد، این شورا تشکیل نشده تا مثلاً در خصوص مسائلی مانند مسکن روابط عمومی‌ها ورود کرده و مشکل را حل کند، خیر برای یک کار حرفه ای تشکیل شده است.

فخاری با تاکید بر اهمیت منطبق سازی یک مساله کشوری با یک امر استانی گفت: این موضوع اهمیت بسیاری برای روابط عمومی‌ها دارد و یک فرصت برای روابط عمومی است، که بتواند از آن استفاده و بهره برداری کند و در مواردی نیز که لازم است، باید بتوانیم، خط کشی‌هایی را بین مسائل استانی و ملی ایجاد کنیم، که موجب افزایش سطح آگاهی عموم شود.

وی بر فرصت سازی خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: به عنوان مثال عملیات «وعده صادق» یک فرصتی حاوی غرور ملی بود، که کم به آن پرداختیم، همه اقوام و جریانات سازی پای آن ایستادند، اما ما چقدر از آن بهره بردیم، باید تمرکز خود را بر مواردی بگذاریم، که می‌تواند، نقطه قوت باشد، باید در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها حول این موارد فکر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha