دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: اتفاقی که برای شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید افتاد، اتفاقی کم نظیر و شاید بی نظیر بود که یک ایران برای این حادثه سوخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح دوشنبه در مراسم کارگری گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد و بزرگداشت شهدای خدمت در کارخانه صنایع آرد ورامین اظهار داشت: اتفاقی که برای شهدای خدمت و رییس جمهور شهید افتاد، اتفاقی کم نظیر و شاید بی نظیر بود که یک ایران برای این حادثه سوخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حضور میلیونی در مراسم تشییع رییس جمهور شهید و هیئت همراه، اوج قدرشناسی مردم را نشان داد.

وی ادامه داد: سال ها دشمن تبلیغات می کرد که مردم با انقلاب اسلامی و ارزش های نظام اسلامی فاصله گرفته و پیوندی با روحانیت ندارند اما حضور میلیونی مردم، تمامی توطئه ها و تقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد استات تهران ادامه داد: این حضور به یادماندنی، وحدت مردم را تقویت کرد که باید از این وحدت به نفع مصالح نظام استفاده کرد.

وی گفت: در دوران رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، هزاران کارخانه احیا شد و صنعت کشور از رکود خارج شد که این از برکات تلاش های این شخصیت بزرگ بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امروز شعارهای امام راحل را در دانشگاه های آمریکا و در قلب ژاپن به زبان فارسی می شنویم و این از برکات اندیشه های امام خمینی(ره) است و همه ما مدیون این شخصیت بزرگ داریم

وی ادامه داد: امروز مدیریت قاطع و هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، کشور را از گردنه های سخت عبور داد و کشور را به این جایگاه رسانده است و ما امروز باید قدردان نعمت ولایت باشیم

حجت الاسلام والمسلمین محمودی ادامه داد: ریشه همه این موفقیت ها و صدور انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان به برکت خون مطهر شهدای ۱۵ خرداد است و باید این شهدا را شناخت و به عنوان الگو در زندگی مورد توجه قرار داد.

تهیه و تنظیم: بهزاد محمد باقری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha