دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آقای مہدی مہدوی پور 

حوزه/ به همت شورای شیعیان سراسر هند، مراسم بزرگداشت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در هند برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت شورای شیعیان سراسر هند، شورای اهل بیت هند و علمای دهلی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانش در هند برگزار شد. که در آن تعداد زیادی از روحانیون و مردم از مناطق مختلف دهلی شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی پور نماینده نماینده مقام معظم رهبری در هند، گفت: رئیس جمهور ایران شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام به ویژه مظلومان فلسطین و غزه، فعالیت خستگی ناپذیری داشته است و به همین دلیل است که تمامی مسلمانان از این فاجعه اندوهگین هستند.

حجت‌الاسلام ممتازعلی امام جمعه مسجد امامیه ضمن ابراز علاقه به شهدا اظهار داشت: غم و اندوه این حادثه در سراسر جهان به چشم می خورد. موجی از غم و اندوه در سراسر جهان از این فاجعه گسترش یافته و پیام تسلیتی برای این شهدا از سراسر جهان از جمله هند ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محسن تقوی امام جمعه مسجد جامع دروازه کشمیری هند گفت: نقش آفرینی شهید ابراهیم رئیسی و یارانش در رفاه امت اسلام و در حمایت از مظلومان فلسطینی مثال زدنی است.

حجت‌الاسلام سید شمشاد احمد رضوی در سخنانی ابراز داشت: متاسفانه عده ای از این حادثه خوشحال هستند و جشن می گیرند. بی تردید آنان مانند کسانی هستند که از شهادت امام حسین (ع) خوشحال بودند.

حجت‌الاسلام محمد رضا غروی رئیس شورای اهل بیت هند نیز تأکید کر: حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران مردی شجاع و با اخلاق بود.

حجت‌الاسلام جنان اصغر مولایی رئیس شورای شیعیان سراسر هند ضمن آرزوی استحکام انقلاب اسلامی و سلامتی مقام معظم رهبری گفت: شهادت شهدای خدمت پس از شهادت شهید قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری زاده، شهید ژنرال زاهدی، ضایعه بزرگی برای مقام معظم رهبری و ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha