دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری "رسم خدمت" در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری "رسم خدمت" در تبریز خبر داد.

بلاغی گفت: این سوگواره در راستای عرض ارادت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی به ساحت شهدای خدمت، روز چهارشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از ظهر همان روز نیز هم‌آفرینی هنری در رشته‌های خوشنویسی،‌ نقاشی و گرافیک با حضور فعالان این رشته‌های هنری از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۱۶ در محل مقبره‌الشعرای تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: شهید رئیسی و همراهان شهیدش به سرمایه ماندگار و تاریخی برای ایران اسلامی تبدیل شدند و ترازی از خدمت را خلق کردند که همگان وامدار این شیوه و مکتب مردم داری هستند.

وی افزود: اهالی فرهنگ و هنر و مردم قدرشناس ایران اسلامی و به تبع آن آذربایجان‌ شرقی با حضور آگاهانه و باشکوه در مراسم تشییع شهدای خدمت و با برگزاری آئین‌های مختلف عزاداری مراتب ارادت و قدردانی از مسئولین خدمتگزار و مردمی را ابراز می‌کنند.

بلاغی گفت: در این میان شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و همچنین دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان‌شرقی داغ مضاعفی بر دل اهالی این استان نهاد و سوگواره "رسم خدمت" فرصت مغتنمی است تا با آرمان های این دو شهید والامقام استان نیز تجدید بیعت کنیم.

وی تصریح کرد: سوگواره یاد شده با همکاری و همراهی نهادهای فرهنگی استان و همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha