چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1161002
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
سید عباس حسینی پور

حوزه/ نشست هم اندیشی و انتقال تجربیات مدیران حوزه های علمیه برخی از استان های جنوب کشور در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، از برگزاری اجلاسیه یک روزه هم اندیشی و انتقال تجربیات مدیران استانی خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد افزود: مشورت و استفاده از تجربه های دیگران در بسیاری از امور راهگشاست. به همین منظور قرار است روز شنبه برخی از مدیران استان های جنوب کشور جلسه هم اندیشی پیرامون موضوعات مختلف حوزوی را برگزار کنند و حوزه علمیه استان یزد میزبان این اجلاسیه خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی پور درباره برنامه های این اجلاسیه گفت: این اجلاسیه با قرائت قرآن و سخنرانی آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و همچنین دکتر فاطمی استاندار یزد آغاز بکار خواهد کرد و در ادامه هر یک از معاونان برنامه ها و طرح های موفقی که در این سال ها در استان اجرا کرده و بازدهی خوبی داشته را بیان می کنند و از نظرات و پیشنهادات مدیران استانی برای پیشبرد هرچه بهتر طرح ها و برنامه ها استفاده خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: آشنایی با ظرفیت های مختلف استان ها در امور متفاوت و هم اندیشی درباره مسائل مختلف حوزه های علمیه از دیگر برنامه های این اجلاسیه یک روزه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha