چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مراسم

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به فعالیت رسانه‌های غربی گفت: دشمن می‌خواهد مکتب شهید رئیسی را با تبلیغ ناکارآمدی نظام و کابینه ایشان و عدم شرکت مردم در انتخابات قطع کند اما با بصیرت مردم موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سایری در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مدرسه علمیه تخصصی حضرت آمنه سلام‌الله‌علیها با حضور خادم‌یاران رضوی، اساتید، کادر و طلاب این مدرسه برگزار شد با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان عنوان کرد: شهدای خدمت خالصانه در این راه قدم برداشتند و با خداوند متعال معامله کردند و حادثه غمبار اخیر، مصیبتی بسیار سنگین است لکن از این جهت که قضا و قدر به این تعلق گرفت باید راضی به رضای خداوند بود.

وی افزود: در طول تاریخ ایران، قبل و پس از انقلاب، مصائب زیادی گذراندیم ولی با تدابیر امامین انقلاب، ایران از مسیر خود متزلزل نشد لذا در انتخابات آینده نیز باید با بصیرت عمل کنیم و شاخصه‌های شهید رئیسی را بر رئیس جمهور آینده تطبیق دهیم و اجازه ندهیم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

مشاور حوزه علمیه خواهران قم تاکید کرد: شهید رئیسی مردمی بود و اهل مماشات نبود و ثابت کرد که می‌توان دیپلماسی جهانی را در کنار مردم‌داری داشت و با اخلاص در میان مردم زندگی کرد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت رسانه‌های غربی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد مکتب شهید رئیسی را با تبلیغ ناکارآمدی نظام و کابینه ایشان و عدم شرکت مردم در انتخابات قطع کند اما با بصیرت مردم موفق نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha