دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
داریوش ملاح زاده

حوزه/ شهید در سال ۱۳۴۴ در بوشهر به دنیا آمد. در سال ۵۹ که جنگ شد ۳ بار اعزام به جبهه شد و سرانجام در عملیات والفجر ۲ در کردستان در سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت در کردستان نائل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، استان بوشهر در حماسه دفاع مقدس نقش بسزایی داشت و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است، بزرگترین پایگاه‌های نظامی کشور در استان بوشهر قرار دارد و طی هشت سال دفاع مقدس این استان در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی نقش ویژه و مهمی ایفا کرد، هرچند شهدایش آنچنان که باید و شاید به نسل امروز همچون دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها معرفی نشده‌اند.

در این راستا حوزه نیوز قصد دارد در قالب پرونده‌ای ویژه و نگاه به تاریخ مجاهدت شهدا و رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس، به معرفی آنان بپردازد.

شهید داریوش ملاح زاده

شهید در سال ۱۳۴۴ در بوشهر به دنیا آمد. در سال ۵۹ که جنگ شد ۳ بار اعزام به جبهه شد و سرانجام در عملیات والفجر ۲ در کردستان در سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت در کردستان نائل آمد.

او دوره دبستان را در مدرسه جعفر و راهنمایی را در ۲۲ بهمن و دبیرستان در مدرسه نواب صفوی سپری کرد. وی عضو انجمن و عضو فعال در بسیج بوده و زمان انقلاب در تظاهرات شرکت می نمود و کمک دیگر مردم اعلامیه پخش می کرد در سال ۵۹ که جنگ شد ۳ بار اعزام به جبهه شد و در بار سوم با خوردن ترکش به سرش در عملیات والفجر ۲ در کردستان در سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha