جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/ جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر

حوزه/ دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: طلاب و دانشجویان و فرهیختگان تا آخر آبان ماه ۱۴۰۳ فرصت ارسال آثار و ثبت نام در دهمین کنگره علامه بلادی بوشهری را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان، اظهار داشت: همه وظیفه داریم در راستای معرفی علمای بلاد و تاریخ روحانیت استان بوشهر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت استان بوشهر را احیا کرد، گفت: این کنگره طی یک دهه گذشته سبب شده تا فعالیت طلاب و روحانیون استان در عرصه پژوهش افزایش یابد و همچنین از جهتی باعث ارتقای سطح پژوهشی و تحقیق در حوزه علمیه استان شده است.

حجت الاسلام جمالی، با بیان اینکه طی سال‌های گذشته آثار خوبی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، یادآور شد: با توجه به انتخاب شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری به عنوان شهید شاخص روحانیت کشور، در کنگره امسال نیز یکی از موضوعات به این شهید اختصاص پیدا کرده و آثاری که در رابطه با زندگی شهید عاشوری باشد، به صورت ویژه داوری خواهد شد.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، در خصوص نحوه داوری آثار ابراز کرد: پس از ارسال آثار به دبیرخانه، داوری در مدارس علمیه انجام می‌شود و در نهایت هر مدرسه سه اثر را به کمیته علمی کنگره معرفی خواهد کرد، سپس در کمیته علمی کنگره هم از بین آثار ارسال شده پنج اثر را معرفی خواهد کرد و این آثار در اختتامیه کنگره تجلیل می‌شوند و در کتابی چاپ خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: طلاب و دانشجویان و فرهیختگان تا آخر آبان ماه ۱۴۰۳ فرصت ارسال آثار و ثبت نام در دهمین کنگره علامه بلادی بوشهری را دارند.

دبیر دهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری از برگزاری آیین اختتامیه این کنگره در ۱۳ آذر سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم با حضور روحانیون، طلاب برادر و خواهر، دانشجویان و فضلا در مصلای جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha