سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
راهپیمایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، یوم الله ۱۳ آبان را از روزهای ماندگار و تاریخی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، حوادث مهم گره خورده در آبان ماه است که وجه مشترک همه آنها مبارزه با استکبار است و لذا باید تلاش شود استکبار ستیزی را در بین نسل نوجوان و جوان جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز حضور گسترده و بابصیرت مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می‌دهد آنها توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند و حضور باشکوه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، قدرت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

حجت الاسلام غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز ابراز کرد: یوم الله ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص جنایات بی‌رحمانه اسرائیل و آمریکا در فلسطین و غزه گره خورده و باید موضوع استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به صورت گسترده‌تر در میان حضور دانش آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان کارگروهایی در سطح شهرهای مختلف استان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در خرم آباد راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلای الغدیر شهرستان برگزار می‌شود.

در پایان این نشست دستگاه‌های اجرایی استان لرستان پیشنهادات خود برای برگزاری باشکوه این مراسم اعلام و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha