شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
کد خبر: 1160929
۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کنگره شهید رئیسعلی دلواری

حوزه/ بخشدار دلوار گفت: مراسمات ویژه کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سال جاری همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و در اواخر ایام ماه صفر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با حضور بخشدار دلوار و دیگر اعضا به ریاست فرماندار تنگستان در بخشداری دلوار برگزار شد.

عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان خدمت به خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهان گفت: مراسمات ویژه کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سال جاری همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و در اواخر ایام ماه صفر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تعمیرات و بهسازی منزل موزه شهید رئیسعلی دلواری،کنگره ملی این سردار بزرگ جنوب با هماهنگی‌هایی که در آینده توسط ستاد انجام خواهد گرفت در مکان دیگری برگزار می‌شود.

بخشدار دلوار با توجه به جایگاه و نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری گفت: همه مردم و مسئولان استان بوشهر در برگزاری و اجرای گرامی داشت نام و یاد سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha