دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
شهید رئیسی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه میبد بانوان را موتور پیشران نظام دینی دانست و گفت: دشمن این اصل را می‌داند و تلاش می کند به این نظام ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در جمع طلاب و اساتید با حضور حجت الاسلام عباس رضایی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه میبد،در مدرسه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) میبد برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی، ضمن عرض تسلیت اظهار داشت: یک اصل مهم این است که بانوان موتور پیشران این نظام دینی هستند و دشمن این اصل را می داند و تمام تلاش خود را به کار بسته تا از روش های مختلف مثل حجاب و تخریب کردن مسئولین و.... به این نظام ضربه بزند.

وی تصریح کرد: شما به عنوان یک بانوی طلبه موظفید که نگذارید این اتفاق رخ بدهد زیرا شما ساختار فکری بانوان و در خط مقدم هستید.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به زندگی ساده آیت الله رئیسی و تبیین کارهای شاخص ایشان در طول سه سال ریاست جمهوری، گفت: شهادت رئیسی بسیار سخت و سنگین است.

وی بیان کرد: انسان وقتی حرارت عشق به خدا و خدمت به خلق در وجودش شعله ور شود سختی ها را نمی بیند، خستگی در وجودش راه نمی یابد، دنیا در نظرش کوچک می شود و این است که رهبر معظم انقلاب می فرماید: رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان گفت: وظیفه الان ما این است که مکتب امام (رحمة الله علیه) را درک کنیم، برای مردم بخصوص قشر جوان تبیین و روشنگری کنیم و باید کاری کنیم که در انتخابات پیش رو حداکثر مردم شرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha