دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ویژگی بارز شهید رئیسی دوری از تجملات و تشریفات بود، ساده زندگی می‌کرد و از ابتدای انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور تا زمان شهادتش هم همان رئیسی بود و تغییری نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین و در مسجد مولاوردیخان برگزار شد گفت: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که دنیا را رها کرده بود و تا لحظه شهادت دست از تلاش و خدمت به مردم به ویژه محرومین و مستضعفین برنداشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های یکی از نمازهای جمعه فرمودند: ما ضعف هایی داریم، ضعف‌های ما خطراتی هستند که در مسیر راه ما قرار دارند و باید جلوی این ضعف‌ها را بگیریم؛ مهم‌ترین ضعف هر انسان گرایش به دنیاطلبی و تجملات است.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی از نظر منش و رفتار شبیه شهید رجایی و از نظر مظلومیت شبیه شهید بهشتی بود و همه فکر و ذهن ایشان حل مشکلات مردم بود که سبب شد در دل مردم جا بگیرد و مورد لطف مردم در تشییع جنازه باشکوه در همه شهر ها قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: ویژگی بارز شهید رئیسی دوری از تجملات و تشریفات بود، ساده زندگی می‌کرد و از ابتدای انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور تا زمان شهادتش هم همان رئیسی بود و تغییری نکرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه مردمی بودن، مدیریت جهادی و خستگی ناپذیری سه ویژگی شاخص این شهید بزرگوار بود که آن را به خوبی در دوران مسئولیت به اجرا گذاشت.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: فضای انتخابات ۸ تیر باید به سمتی برود که مردم با حضور حداکثری و یک انتخاب درست راه این شهید بزرگوار که مورد تایید مقام معظم رهبری همواره بوده را برای حل مشکلات ادامه یابد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی هر جا که بودند منشأ خیر بودند و صلاح و نفع مردم را از همه چیز بالاتر می‌دانستند و از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات استفاده کردند که پاداش خود را با رسیدن به درجه رفیع شهادت گرفتند.

در پایان این مراسم از متولی مدرسه علمیه مولاوردیخان تجلیل شد

ویژگی بارز شهید رئیسی دوری از تجملات و تشریفات بود

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha