دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی بی‌بدیل بود و این شهید بزرگوار همه دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی بی‌بدیل بود، افزود: این شهید بزرگوار همه دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.

وی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید بدون تکلف و با تواضع کامل در بین مردم حاضر می‌شد و با حوصله و از همه مهم‌تر با سعه‌صدر با آنان برخورد می‌کرد.

حجت‌الاسلام رحمانی با یادآوری اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که مقام معظم رهبری به این موضوع شهادت داده و فرمودند ایشان عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر بودند، تصریح کرد: این خصوصیات والای ایشان باید مدنظر همه مسئولان نظام قرار گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی بود که چندین کشور برای ایشان عزای عمومی اعلام کرده و مقامات برخی کشورها نیز با صدور پیام‌هایی، ایشان را فردی مخلص، قدرتمند، بادرایت و صاحب عقلانیت توصیف کردند که بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: این مطلب نشان از عظمت آن بزرگوار در دیدگان جهانیان است.

حجت‌الاسلام رحمانی یادآور شد: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت، نشان از وفاداری ملت به آرمان شهدا و انقلاب است که تمام‌قد برای تکریم مردان خدا قیام کرده و حماسه دوم خرداد رقم خورد، خاطرنشان کرد: راه شهدای خدمت با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اگر روزگاری رزمندگان اسلام برای آزادی خاک عزیزمان خرمشهر شبانه‌روز تلاش کردند، عرق ریختند و جان‌شان را تقدیم کردند، امروز نیز برای ارتقای سطح پیشرفت اقتصادی و زیرساختی همین روال باید در پیش گرفته شود، همچنان که شهید رئیسی تعطیلات برای‌شان مفهومی نداشت و شبانه‌روز به فکر آبادانی کشور و نجات اقتصاد آن تلاش و فعالیت می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha