دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
اراک

حوزه/مدیر مرکز خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در استان مرکزی گفت: شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی یک فرد خستگی ناپذیر در خدمت به مردم به ویژه زائران امام رضا(ع) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس در اراک به مناسبت شهادت خادم الرضا شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ظهر امروز مراسم عزاداری همراه با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور طلاب موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک با حضور بخشی مدیر مرکز خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در استان مرکزی برگزار شد.

بخشی ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به شرح مختصری از فعالیت‌های مرکز خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی یک فرد خستگی ناپذیر در خدمت به مردم به ویژه زائران امام رضا(ع) بود.

وی تصریح کرد: شهید خدمت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در زمانی که عهده‌دار مسئولیت آستان قدس رضوی بود یک خادم واقعی و مخلص برای زائران امام رضا(ع) به شمار می‌رفت.

مدیر مرکز خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در استان مرکزی، خاطرنشان کرد: توسعه مفهوم خدمت و افزایش خادمان رضوی از جمله اقدامات موثر شهید رئیسی در زمان تولیت در آستان قدس رضوی بود.

در پایان این نشست طلاب موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک با اهداء گل از خدمات مدیر و خادمیاران رضوی در استان قدردانی کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha