دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
میرباقری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین میرباقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک ظرفیت بزرگتری دارد و این مردم برگزیده شدند تا در مسیر ظهور حضرت حق اتفاقات بزرگی را رقم بزنند، گفت: شکستن فرهنگ غرب بی شهادت میسر نخواهد بود و نباید دست از مجاهدت علیه فساد و فحشا و فرهنگ غلط غربی برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری، در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان، ضمن عرض تسلیت شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی اظهار داشت: در هر رخ‌دادی دست تقدیر خداوند مشخص و روشن است و در واقعه عاشورا نیز هم تقدیر الهی و هم ظلم دشمن علیه سید الشهدا امام حسین(ع) مشخص و آشکار شد.

وی با بیان اینکه رحمت الهی ، صلوات الهی و هدایت یافتگی سه چیزی است که اگر خداوند یکی را به ملائکه دهد راضی می شود، افزود: صابرین الهی در قرآن معرفی شدند و این گروه کسانی هستند که مبدا و مقصد را خداوند می داند و برای خداوند قدم برمی دارند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: راه خدا راهی پر از امتحانات سخت الهی است و انسان ها و امت هایی که استقامت کردند از دل آن راه خدا گشوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه مؤمنین واقعی کسانی هستند که از دل فتنه سالم بیرون می آیند، تصریح کرد: مؤمنین واقعی تحت فشار سخت توسط دشمن پا پس نمی‌کشد و منافق بر عکس آن در زمان سختی صف خود را جدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری با بیان اینکه در این مسیر سخت و پر فراز و نشیب که پایان آن اصل لقا الله است یک گروه پیروز می شوند، که آن هم مجاهدان هستند، گفت: مجاهدان بدانند فقط برای خودشان مجاهدت می کنند و خداوند از آنان بی نیاز است و مجاهدان که خود را به خداوند بدهکار می دانند به خدا خواهند رسید.

وی در ادامه اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از شخصیت های بزرگی بود که در زمین شناخته شده نیستند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با خداوند متعال قرار بسته بودند و در مسیر خدمت به مردم ایستادند تا پای جان، ابراز کرد: شهید امیر عبداللهیان سرباز پا به رکاب حضرت امام خامنه ای معظم له بودند و در جبهه مقاومت و گسترش ادبیات جبهه مقاومت نقش اساسی داشت.

وی با تاکید بر لزوم بازخوانی شخصیت این افراد در جامعه امروزی بیان کرد: شیوه سیاست ورزی و مدیریت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همکاران ایشان رفع مشکلات مردم و دستیابی به فتوحات بزرگی است که در راستای تحقق بخشی به آرمان ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست بلکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب در جهان اسلام به پرچم امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و مادی اگر مسئولین را لحظه ای از وظایف خود منصرف کند خطر بزرگی و سهمگین را به دنبال دارد، تصریح کرد:باید دولت جمهوری اسلامی تمام تلاش و توان خود را برای اداره هر چه بهتر حکومت به کار گیرد ولی این بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهان اسلام است جدا کند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک ظرفیت بزرگتری دارد و این مردم برگزیده شدند تا در مسیر ظهور حضرت حق اتفاقات بزرگی را رقم بزنند، گفت: شکستن فرهنگ غرب بی شهادت میسر نخواهد بود و نباید دست از مجاهدت علیه فساد و فحشا و فرهنگ غلط غربی برداریم.

وی افزود: مسئول در تراز جمهوری اسلامی کسی است که در عین اینکه خود را وقف حل مشکلات مردم می کند، همراهی جامعه جهانی را در دستور کار قرار می دهد و نباید به بهانه حل مشکلات مردم دست از آرمان های جهانی انقلاب بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری در ادامه با اشاره به سیاست های کلان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ایام ریاست جمهوری و خدمت به مردم گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سیاستمدار نمونه در تراز انقلاب اسلامی بود و اخلاق مداری در این راستا پیشه می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت، افزود: افرادی که قصد دارند در این عرصه پیش قدم شوند باید بدانند که سیاستمداری در تراز انقلاب باشند و گفتمان انقلاب اسلامی را سر لوحه خود قرار دهند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت های بزرگ از کشتار دسته جمعی و کودکان و زنان حمایت می کنند و باید این رویه تغییر کند و ایجاد امت اسلامی در سراسر جهان را جزو اهداف اصلی خود قرار دهند، عنوان کرد: کسی که قصد دارد سکان دار ریاست جمهوری اسلامی ایران باشد باید ظرفیت قدرت اسلام را پذیرفته و مغلوب قدرت دشمن نباشد و ظرفیت مردم ایران و جبهه مقاومت و ایجاد تحولات بزرگ در جبهه مقاومت را قبول داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha