چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
لرستانی

حوزه/مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان گفت : صحنه انتخابات یکی از جدی ترین و پرشورترین صحنه های مشارکت عمومی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام علی لرستانی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان روز گذشته در نشست بصیرتی که با موضوع بزرگداشت رحلت رهبر کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان گرامی ایشان، با حضور مبلغین و بسیجیان خواهر مدرسه علمیه معصومه(س)شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت : امام خمینی(ره) در میان تعجب و دست پاچگی قدرت های جهان، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد، نهالی که امروز در قامت درختی تنومند ، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و آسایش را از دشمنان سلب کرده است.

وی در سخنانی پیرامون مسئله انتخابات گفت: امروز در آستانه‌ی انتخابات باید شاخص‌های ریاست جمهوری را از دیدگاه دین و بیان امامین انقلاب برای مردم تبیین کرد، چرا که انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور و هدیه اسلام به ملت ماست. امام خمینی (ره) حکومت اسلامی به روش انتخاباتی را به ما یاد داد.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد : امام خمینی(ره) عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود. وی روح اعتماد به نفس، افتخار، شجاعت، خودباوری و مقاومت را در ملت های ستمدیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال‌ ها غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش آفرین را به جهانیان معرفی کرد.

وی در خصوص اهمیت انتخاب افزود: صحنه انتخابات یکی از جدی ترین و پر شورترین صحنه های مشارکت عمومی مردم است، انتخابات می تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله با چالش های گوناگون جهانی مستحکم تر کند.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به نقشه ها و فتنه های دشمنان، اظهار داشت: دشمنان نقشه های چند سطحی و فتنه های پیچیده ای از جمله برای براندازی نظام جمهوری اسلام، نفی مشارکت، القای سیاه نمایی، القای یاس و ناامیدی، نفی و تخریب جبهه انقلاب و تقویت جریان غربگرا و فشار به شورای نگهبان را دارند.

وی در پایان با اشاره به وظایف مبلغین در برابر نقشه های دشمنان، تصریح کرد: راه اندازی نهضت تبیین، بیان ملاک های انتخاب اصلح در منظومه فکری امامین انقلاب، پاسخگویی به شبهات سیاسی، گفتمان سازی در سطح جامعه از وظایف مبلغین و نخبگان در عرصه انتخابات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha