شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی صعود مقتدرانه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در پیامی صعود مقتدرانه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

صعود مقتدرانه تیم خیبر خرم‌آباد پس از ۴۰ سال از آغاز تأسیس، به لیگ برتر فوتبال کشور نشان از همدلی، تلاش و همت مثال‌زدنی بازیکنان، برنامه‌ریزی کادر فنی و درایت مدیریت و تمامی ارکان این باشگاه دارد.

جا دارد این صعود غرورآفرین را به بازیکنان، مربیان و تمامی دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، هواداران خونگرم و مردم ورزش‌دوست استان لرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با عنایت خداوند متعال شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشی در استان باشیم و با تداوم وفاق و همدلی به‌وجود آمده و حمایت همه مسئولان، خیبر بتواند در لیگ برتر نیز باعث شادی مردم عزیز استان باشد.

گفتنی است: تیم خیبر خرم‌آباد عصر دیروز ۱۶ خرداد و در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران (آزادگان) با چهار گل مهمان خود آریو اسلامشهر را شکست داد و در یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها با کسب ۷۶ امتیاز، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را نیز کسب کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha