سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
کد خبر: 1177930
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱
والی زاده

حوزه/مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: اصحاب رسانه روحیه تیم فوتبال خیبر را تقویت و فرهنگ غنی این استان را به همگان معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،وحید والی زاده مرادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در تالار افلاک خرم آباد برگزار شد با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادها و رساندن مطالبات و مشکلات مردم به مدیران و مسئولان بیان داشت: اصحاب رسانه تلاش های ارزنده ای را در راستای آگاهی بخشی به جامعه دارند و بنده به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه ورزش قدردان تلاش ها و زحمات خبرنگاران هستم.

وی گفت: انتظار می رود خبرنگاران و اصحاب رسانه در این چند روز باقی مانده به بازی خیبر و سپاهان ضمن تقویت روحیه تیم در بحث فرهنگ سازی و معرفی فرهنگ غنی استان لرستان به همگان تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به موفقیت باشگاه خیبر در صعود به لیگ‌ برتر فوتبال اشاره و خاطر نشان کرد: دکتر مسعود عبدی مالک تیم فوتبال خیبر از لحاظ مادی و معنوی همیشه پای کار بوده و هستند و بنده از وی تشکر و قدردانی می کنم.

والی زاده مرادی در پایان خصوص بازسازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز اضافه کرد: جا دارد از زحمات شبانه روزی همکارانم ،استاندار ، مدیران استان و به ویژه دستگاه‌های امنیتی که کمک کردند تا نواقص ورزشگاه برای میزبانی خیبر در لیگ برتر فوتبال رفع شود قدردانی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha