چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/حجت الاسلام حسینی گفت: کلانتری‌ها و نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای مظلومان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر، اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه سنت حسنه‌ای است که باید پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه این مراسم شانزدهمین آئین تکریم فرماندهان انتظامی شهرستان دیر از ابتدای امامت جمعه بنده است، افزود: همواره سعی کرده‌ایم در کنار نیروی انتظامی باشیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نیروی خدوم انتظامی مسئولیت خطیر تأمین امنیت را بر عهده دارد، ابراز کرد: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه و بسترساز و زیرساخت هر پیشرفت علمی، سیاسی، اقتصادی و رونق کارهای فرهنگی و عبادی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئولیت‌های متنوع و متعددی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ روانی به‌دنبال عقب نشینی ما در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه دیر اظهار کرد: دشمن می‌خواهد فضای جامعه را به بی‌بند و باری و لاابالی‌گری تبدیل کند و چون فراجا در میدان ایستاده است، به این نهاد هجمه می‌کند.

وی با تقدیر از خدمات فرمانده انتظامی سابق شهرستان دیر در بحث تأمین امنیت به‌ویژه همکاری با ستاد نماز جمعه، گفت: عناوین و پست‌ها امانت الهی است و باید از آنها حراست و حفاظت کنیم و به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم و سپس به فرد بعدی تحویل دهیم.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه باید در کنار اقتدار نیروی انتظامی، رأفت هم باشد، عنوان کرد: نهاد انتظامی باید با متخلفان و اخلالگران در نظم و امنیت با قاطعیت و اقتدار در چارچوب قانون برخورد کند.

وی تأکید کرد: علاوه بر قانونمند بودن در اجرای قانون، خود نیروها هم باید در چارچوب قانون حرکت کنند، چرا که از مجریان قانون پذیرفته نیست قانونمند نباشند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه کلانتری‌ها و نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای مظلومان باشند، اظهار کرد: با نظارت و اشراف، تلاش شود رفتار نیروها با مردم در چارچوب قانون و مطابق با ارزش‌های اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha