پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ما باید کاری کنیم که انتخابات به میدان باشکوه اقتدار ملت ایران تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار مرتضی عمومهدی طی سخنانی در دیدار با رئیس و معاونین صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به حول و قوه الهی در انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و همچنین به این وسیله شخصیت صالح و شایسته ای بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با وجود راهبردهای اهریمنی و توطئه‌های دشمنان توانسته قله‌های بلند را فتح کند و شکل گیری اراده مقتدر و تحقق مشارکت حداکثری تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله‌های بلند است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین ادامه داد: قوی‌ترین پاسخ امروز ملت ایران به دشمنان، حضور و دعوت آحاد مردم به مشارکت در انتخابات است و لذا ما باید کاری کنیم که انتخابات به میدان باشکوه اقتدار ملت ایران تبدیل شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از اقدامات شبکه استانی آفتاب بیان داشت: نقش رسانه ملی در خلق حماسه‌های باشکوه ملت در طول انقلاب بسیار مهم و اثرگذار بوده و مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه صدا و سیما بسیار قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Iiìii US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    گفتیم مجیدانصاری میاد ماهم بهش رای میدیم اونم نیومد خواستیم به قالیباف رای بدیم اما ته دلمون بهش نیست
    • أشکل IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 3
      اولی هم مشکل دارتر از دومیه. عدم پذیرش نظارت استصوابی یعنی عدم پذیرش نظارت. نظارتی نظارت است که موثر باشد، انصاری برای مجمع هم به خاطر کاهش شدید اندیشه ای، صلاحیت ندارد.
  • محمدرضا کیانفر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 3
    . آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.
  • شهروند IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    با کدام انگیزه؟ با این ارزانی؟ با این فراوانی کار؟ با این عدالت؟