دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کرمان

حوزه/ استاندار کرمان گفت: حقیقتاً رویکرد و الگوی مدیریتی شهید رئیسی مورد اقبال و رضایت توده های مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، محمدمهدی فداکار طی سخنانی در جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین با اشاره به لزوم تبیین موفقیت های دولت سیزدهم و نوع گفتمان و عملکرد شهید رئیسی از طریق رسانه های جمعی ابراز داشت: شهید رئیسی در موضوعاتی همچون جوانی جمعیت، تقویت دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید و رفع موانع فراروی آن، عمل به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را یک ضرورت می دانست و در همین راستا نیز عمل می کرد.

وی همچنین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم تقویت مشارکت مردمی تاکید کرد و گفت: مطالبه جدی حضرت آقا از همه ما تلاش برای شکل گیری حماسه بزرگ حضور مردم در انتخابات در عین تلاش برای انتخاب آگاهانه و با بصیرت است که باید در این راستا همه توان و ظرفیت خود را بکار بگیریم.

استاندار کرمان بیان داشت: دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی، کارنامه قابل قبولی از خود ارایه داد و در برخی عرصه ها موفقیت هایش بسیار چشمگیر و تاریخی بوده است که باید این ها به درستی به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان این که حقیقتاً رویکرد و الگوی مدیریتی شهید رئیسی مورد اقبال و رضایت توده های مردم بوده است، افزود: مردم با وجود بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند و امروز هم برای موفقیت در عرصه جنگ اقتصادی نیازمند همراهی و مشارکت جدی مردم در عرصه های گوناگون به خصوص جهش و رونق تولید هستیم.

فداکار، اخلاص، مجاهدت و خستگی ناپذیری و ولایت مداری را از ویژگی های مهم شهید رئیسی برشمرد و گفت: خستگی ناپذیری و پرکاری رئیس جمهور حقیقتاً عجیب بود و همواره نشاط و جدیت در فعالیت‌ها موج می‌زد و این ها حقایقی است که مردم آن ها را به خوبی درک کرده و لذا در تشییع پیکر شهدای خدمت در مقام تجلیل و قدردانی از رئیس جمهور شهید برآمدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha