چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر / نشست مشترک ائمه جمعه استان با مدیران صدا و سیمای استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید صدای مردم باشد، گفت: مسئولان تریبون‌های مختلفی برای بیان صحبت‌های خود دارند و لذا بهتر است صدا و سیما بستری را فراهم کند تا مخاطب نیز بتواند دغدغه‌ها و صحبت‌های خود را مطرح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در نشست مشترک ائمه جمعه با مسئولان صدا و سیمای همدان، با اشاره به اقدامات و تلاش‌های انجام شده در صدا و سیما، اظهار داشت: صدا و سیما برای موفقیت در راستای فعالیت‌های خود باید در عرصه حفظ مرجعیت رسانه‌ای خود موفق باشد.

وی افزود: با وجود تولید محتوا مناسب اما اگر صدا و سیما نتواند به درستی مرجعیت خود را در عرصه رسانه را حفظ کند، نمی‌تواند پیام اصلی را در سطح جامعه منتقل کند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه با حفظ مرجعیت رسانه‌ای صدا و سیما، اعتماد مردم نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند، ابراز کرد: صدا و سیما باید صدای مردم باشد و آنچه در اخبار و یا برنامه‌های تلویزیونی بیان می‌شود نباید با زندگی عمومی مردم متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید مدافع آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: همان طور که حضرت امام(ره) فرمودند، صدا و سیما دانشگاه است و لذا باید در این مسیر نیز برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه این مجموعه نباید وابسته به قدرت‌ها و یا مسئولان و افراد باشد، گفت: صدا و سیما نهادی مردمی است که خود را باید مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی بداند و در این عرصه فعالیت کند.

وی تصریح کرد: هر چه مسئولان با این آرمان‌ها منطبق باشند، از آنها تشکر می‌شود اما اگر عملکردها مطابق با این آرمان‌ها نباشد، باید از آنها مطالبه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه‌هایی با موضوع مطالبه‌گری در صدا و سیما، یادآور شد: مسئولان تریبون‌های مختلفی برای بیان صحبت‌های خود دارند و لذا بهتر است صدا و سیما بستری را فراهم کند تا مخاطب نیز بتواند دغدغه‌ها و صحبت‌های خود را مطرح کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha