پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری

حوزه/ مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری سوگواره مجازی «شهید جمهور» در راستای تولید محتوای فاخر برای پاسداشت مقام شهدای خدمت گفت: شاعران و هنرمندان استان با تولید ۱۲۰ اثر ادبی و هنری در این سوگواره شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، محسن کریمی در آیین پایانی سوگواره مجازی شهید جمهور که هم‌زمان با محفل شعر «در سوگ آفتاب» در شهرکرد برگزار شد، افزود: با اعلام فراخوان این سوگواره ۶۹ هنرمند و شاعر استانی آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

وی با بیان اینکه این آثار در قالب شعر، داستانک، پادکست و عکس نوشته تولید شده است، افزود: قرار است از این آثار در مناسبت‌های مختلف استفاده شود و به عنوان محتوای مجازی در اختیار عموم قرار گیرد.

کریمی یادآور شد: جمعی از اهالی فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری هم با حضور در محفل شعر در سوگ آفتاب با قرائت اشعار و سروده‌های خود، یاد و نام شهید جمهوری آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را که در سقوط بالگرد و در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گرامی داشتند.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف تولید محتوای مناسب، ایجاد فضای ویژه برای ابراز همدردی اهالی فرهنگ و هنر و نقش‌آفرینی آنان در تبیین ارزش‌های انقلاب و شهدا به ویژه شهدای خدمت و رئیس‌جمهور فقید برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha