سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: همه فعالیت ها در انتخابات پیش رو باید معطوف به حضور حداکثری باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تراب محمدی سرپرست استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: کوتاه بودن مدت زمان فرایند برگزاری انتخابات در این دوره از انتخابات وجه تمایز آن با دوره‌های قبلی است.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها در انتخابات پیش رو باید معطوف به حضور حداکثری باشد، اضافه کرد: با توجه به فضای معنوی ایجاد شده در جامعه و همزمانی چهلم شهدای خدمت با زمان برگزاری انتخابات، شاهد حضور باشکوه مردم عزیز در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

محمدی بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در مدت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات تاکید و یادآوری کرد:شهید رییسی، اسوه رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری بود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه امسال قرار دارد، گفت: استان در سایه مجاهدت‌های سربازان و پاسداران امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی در امنیت کامل است.

سرپرست استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی افزود: بدون شک با توجه به سرمایه اجتماعی بالای جامعه، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر ممنوعیت حضور مدیران و دست اندرکاران انتخابات در ستادهای انتخاباتی اضافه کرد: در مدت باقیمانده تا برگزاری انتخابات، اولویت اصلی ما تلاش برای برگزاری انتخابات با شاخص‌های مدنظر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار رسیدگی به کار مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان، فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات را جدی بگیرند، بر لزوم جدی گرفتن برنامه‌های آموزشی فرایند انتخابات تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha