شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
خجسته

حوزه/ محمدجواد خجسته از آغاز برگزاری جلسه توجیهی نمایندگان فرمانداران و بخشداران خبر داد و با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی ستادهای نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز گفت: فعالیت‌های ستادها توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت مورد رصد قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمدجواد خجسته، دبیر ستاد انتخابات هرمزگان، امروز شنبه ۲۶ خردادماه با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در بحث برگزاری انتخابات آموزش عوامل اجرایی است که در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه، نمایندگان فرمانداران و بخشداران در جلسات آموزشی و توجیهی شرکت می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های تبلیغی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان، عنوان داشت: پس از معرفی رسمی مسئولان تمام ستادهای تبلیغاتی به استان، جلسه توجیهی ویژه‌ برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با تأکید بر اینکه تبلیغات کاندیداها باید در مسیر قانونی و طبق ضوابط باشد، گفت: تمام فعالیت‌های تبلیغاتی ستادها به‌ویژه در بستر فضای مجازی توسط پلیس فتا و هیئت‌های اجرایی و نظارت رصد و پایش می‌شود.

وی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: تعرفه‌های انتخابات نیز تأمین شده و به شهرستان‌ها و بخش‌ها ارسال خواهد شد.

گفتنی است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه برگزار می‌شود و ۶ نامزد ریاست‌جمهوری تا ساعت ۸ صبح روز هفتم تیرماه می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha