پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1162123
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
حجت الاسلام حسنعلی عربی

حوزه/ رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان از آغاز فعالیت اعضای هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب انتخابات تیر ماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد وزارت کشور و شورای نگهبان برنامه ریزی شده با توجه به کمبود زمان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همان هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات کار نظارت را برعهده بگیرند.
وی افزود: بر همین اساس هیات‌های اجرایی استان و شهرستان مشخص و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: مسئولیت هیات نظارت استان و شهرستان‌ها در این دوره از انتخابات فقط نظارت است و چینش‌ها و اعضای نظارت شعب اخذ رای و اعضای اجرایی شعب همان اعضای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی گفت: در این دوره ۲۱۰۰ نفر از ناظرین بر کار انتخابات در روز برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

به گفته وی ، پس از پایان مهلت ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ۱۵ تا ۲۱ خرداد بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان انجام می‌شود.

حجت الاسلام عربی افزود: از ۲۳ خرداد تا ۶ تیر دوران ۱۵ روزه تبلیغات نامزدهاست و پایان تبلیغات هم ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات است و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha