پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
سمنان

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان سمنان از آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان با حضور اعضای شورای قضائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در اولین جلسه ستاد استانی گفت: سعی می‌شود در هفته قوه قضائیه بخشی از اقدامات شاخص و عملکرد سالانه دستگاه قضائی به سمع و نظر اقشار مختلف مردم برسد و در این مسیر باید تصویر سازی مناسبی از اقدامات در سطح جامعه رخ دهد.

وی تصریح کرد: بنا به منویات رهبر انقلاب؛ دستگاه قضائی متعلق به انقلاب، مردم و کشور است و باید در مسیر بوجود آوردن تصویر درست از قوه قضائیه علاوه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط مجموعه شاغلین، با همکاری و هم افزایی رسانه‌های مختلف جمعی و سکوهای اطلاع رسانی تبلیغات درستی انجام داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: اعضای شورای قضائی ید واحد و زنجیره محکم و ناگسستنی است که همراهی، همکاری و همدلی بین آنان، عامل پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در سند تحول و تعالی بشمار می‌آید.

وی عنوان کرد: هفته قوه قضائیه امسال با دوران تبلیغات زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده است و شورای قضایی و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان بعنوان بخش حاکمیتی موضع بی طرفی دارند و مجموعه دستگاه قضایی استان به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و عاری از تخلفات و جرم است.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان سمنان کارگروه‌ها و کمیته‌های فرعی مختلفی در بخش های، تولیدات رسانه‌ای برای انتشار در فضای مجازی، بولتن‌های مختلف نوشتاری و طرح‌های متحدالشکلی را تهیه کرده است که در اختیار اقشار مختلف جامعه و صاحبان تریبون ها، نخبگان و صاحب نظران قرار می‌گیرد تا با آگاهی رسانی عمومی موجبات افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دوچندان شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: برگزاری ملاقات‌های مردمی، بازدید از زندان ها و واحدهای تولیدی و بیش از ۴۰۰ برنامه دیگر در حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود تا مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق فردی و عمومی کشور در چشم انداز قوه قضائیه متعالی به بهترین وجه ممکن به وجود آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha