یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام قدسی گفت: نماز جمعه متعلق به شخص، گروه، نهاد و یا جناح سیاسی و اجتماعی خاصی نبوده و متعلق به همه مردم و آحاد مختلف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی در نخستین جلسه خود با اعضای ستاد نماز جمعه خلخال، اظهار داشت: علمای بزرگ و برجسته‌ای در مدرسه علمیه خلخال تحصیل کرده و در مناطق مختلف ایران اسلامی و جهان در خدمت مسلمین بوده‌اند.

امام جمعه خلخال با گرامی داشت یاد و نام و خاطره آیت الله یکتایی امام جمعه فقید شهر خلخال و همچنین تجلیل از همه امامان جمعه سابق خصوصاً حجت الاسلام کریم اسدی که ۶ سال عمر خود را وقف خدمت به مردم و احیای فرهنگ نماز جمعه در خلخال کرده است، گفت: با تمام وجود برای حل مشکلات مردم شهرستان و توسعه این منطقه تلاش خواهم کرد.

حجت الاسلام قدسی، از نماز جمعه به عنوان جایگاه مذهبی، فرهنگی و اجتماعی برتر در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: نماز جمعه متعلق به شخص، گروه، نهاد و یا جناح سیاسی و اجتماعی خاصی نبوده و متعلق به همه مردم و آحاد مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه با آغوش باز هرگونه انتقادهای سازنده را برای اصلاح پذیرا هستم، اظهار کرد: انتظار از اعضای ستاد نماز جمعه خلخال تلاش مضاعف برای جلب نظر نوجوانان و جوانان و حضور گسترده آینده سازان جامعه در صفوف به هم فشرده نماز جمعه است.

امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: برای آشنایی با مشکلات مردم شهرستان در همه مساجد حضور پیدا خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha