پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری

حوزه / رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی درگذشت نماینده ولی فقیه سابق استان همدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی درگذشت نماینده ولی فقیه سابق استان همدان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت روحانی عالی‌قدر و عالم خدمتگزار، آیت الله آقای حاج شیخ غیاث الدین طه محمدی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم فرزانه عمری را در راه تحصیل معارف الهیه و تعلیم و تبلیغ آن سپری کرد و با بیانی بلیغ و لسانی رسا به ترویج آموزه‌های حیات‌بخش اسلامی پرداخت.

همراهی‌اش با نهضت امام خمینی(ره) و حضور فعال در صحنه‌های خدمتگزاری در سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی از برگ‌های درخشان کتاب زندگی ایشان است.

خدمات ماندگار او در امامت جمعه شهر شهیدپرور فامنین و نمایندگی ولی فقیه در استان عالم‌پرور همدان در طول چهار دهه و نیز نمایندگی مردم مؤمن و انقلابی آن استان در مجلس خبرگان، جزء حسنات ارزشمند این فقید فرزانه است.

اینجانب به نمایندگی از ائمه محترم جمعه کشور درگذشت این روحانی جلیل القدر را به خاندان محترم ایشان و مردم شریف استان همدان و روحانیت عزیز و ائمه محترم جمعه، به ویژه نماینده مکرم ولی فقیه در استان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله در این ایام نورانی و بابرکت مشمول لطف و غفران الهی و مهمان مائده کرامت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم صلوات الله خواهند بود. تغمده الله بغفرانه و اسکنه فسیح جنانه.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد جواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha