شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
طه محمدی

حوزه /سخنگوی ستاد ارتحال آیت الله طه‌محمدی گفت: نماز بر پیکر آیت الله طه‌محمدی، به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه خواهد شد و سپس در مسیر خیابان شهدا به سمت میدان پروانه‌ها و به طرف گلزار شهدا، پیکر امام جمعه فقید همدان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، محمد جواد بیات سخنگوی ستاد ارتحال آیت الله طه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دستگاه‌های اجرایی که پس از انتشار خبر ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بسیج امکانات در صدد تجلیل و تکریم شایسته از مقام شامخ علمی و معنوی آیت الله طه‌محمدی بر آمدند و نیز ابراز همدردی آحاد مردم، اظهار داشت: آیین تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی امروز در قم با حضور علما، بزرگان و ارادتمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: سپس با انتقال پیکر امام جمعه فقید همدان به استان، عصر امروز ساعت ۵ بعد از ظهر در شهر فامنین زادگاه آیت الله طه‌محمدی، در مسیر چهارراه بهداری به سمت مسجد اعظم و در نهایت در جوار شهدای گمنام تشییع خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله طه‌محمدی، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز سه شنبه پس از بدرقه این استاد اخلاق و فلسفه از مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، در میدان امام خمینی(ره) همدان با حضور مقامات کشوری و لشکری و استان‌های همجوار آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اجرای برنامه تجلیل، نماز بر پیکر آیت الله طه‌محمدی، به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه خواهد شد و سپس در مسیر خیابان شهدا به سمت میدان پروانه‌ها و به طرف گلزار شهدا، پیکر امام جمعه فقید همدان تشییع خواهد شد.

بیات، با بیان اینکه پیکر این استاد پیشکسوت حوزه در کنار مزار آیت الله موسوی همدانی، قطعه علما و شهدای استان همدان و مزار شهید حاج حسین همدانی به خاک سپرده خواهد شد، گفت: مراسم ترحیم نیز در همان روز از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

سخنگو ستاد ارتحال آیت الله طه‌محمدی، با اشاره به اینکه سه شنبه نیز همزمان با مراسم تشییع و تدفین در سراسر استان همدان عزای عمومی اعلام شده است، ابراز کرد: انجام تشریفات قانونی و کسب رضایت خانواده آیت الله طه‌محمدی در انتقال پیکر به همدان، تجلیل شایسته و بهره‌مندی بیشتر مردم استان و شاگردان در آینده از مرحوم طه‌محمدی، علت تعویق مراسم قبلی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha