پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
طه محمدی

حوزه / دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه سابق همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه سابق همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم بزرگوار و تبیین‌گر حکمت سینوی، حضرت آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی امام جمعه سابق همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم جلیل‌القدر، در طول سال‌های متمادی در سنگرهای مختلف خدمت و جهاد از جمله نمایندگی ولی‌فقیه در استان همدان، امامت جمعه‌ همدان، فامنین و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری برای خدمتگزاری به مردم استان، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دست از تلاش و مجاهدت نکشید.

تأسیس حوزه‌های علمیه خواهران و برادران شهرستان فامنین و تربیت صدها طلبه موفق در عرصه‌های مختلف مدیریتی، علمی و تبلیغی و ریاست بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا از خدمات شایسته آن عالم جلیل‌القدر بود.

ضمن عرض تسلیت فقدان این عالم ربانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، مردم شریف استان همدان و به‌ویژه به خاندان مکرم، شاگردان و بازماندگان محترم، از خداوند متعال علوّ درجات و مغفرت و رحمت واسعه‌اش را برای روح مطهر ایشان مسألت می‌نمایم.

عبدالحسین خسروپناه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha