پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
نشست

حوزه/ دبیر قرارگاه مردمی حضور با بیان اینکه قدرت رسانه از موشک و سلاح های جنگی بیشتر است، گفت: اگر مسأله فلسطین جهانی شد به خاطر تاثیرگذاری رسانه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام نگارشی در نشست خبری قرارگاه مردمی حضور که با محوریت شرح فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، عنوان کرد: اهمیت رسانه روز به روز در حال افزایش است و ذهن مردم و مربیان از رسانه اثر می‌گیرد.

دبیر قرارگاه مردمی حضور با بیان اینکه قدرت رسانه از موشک و سلاح های جنگی بیشتر است، اضافه کرد: اگر مسأله فلسطین جهانی شد به خاطر تاثیرگذاری رسانه بوده است.

وی گفت: قرارگاه حضور با هدف مشارکت مردم در صحنه های مختلف انقلاب که خواسته اسلام و انقلاب است در بهمن ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد و اولین هدف خود را حضور حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ قرار داد که با حضور پرشور تشکل ها و گروه های مردمی در مرحله اول درخشید و این طرح در پنج استان مشهد، تهران، اصفهان، کرمان و کرج در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام نگارشی بیان کرد: قم مرکز انقلاب و خاستگاه انقلاب است به همین خاطر علاوه بر جریان سازی در جامعه، باید جریان های باطل را نیز از بین ببرد.

دبیر قرارگاه مردمی حضور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد راهبرد را مشخص کردند و بیان کردند که حماسه حضور در انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهدا است.

وی گفت: امروز دو ماموریت کوتاه مدت قرارگاه در نظر گرفته شده است؛ هدف اول ما حفظ و افزایش مشارکتی است که به واسطه خون شهدای خدمت ایجاد شد و دومین هدف این است که با توجه به اینکه شهید رئیسی توانست با بن بست هایی که وجود داشت کشور را تا حدودی به ریل اولیه برگرداند، ملاک های اصلح را بر اساس شخصیت ایشان که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند را برای جامعه مشخص کنیم.

حجت‌الاسلام نگارشی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف چند کمیته برنامه ریزی شده است، ادامه داد: حرکت بدون محتوا در فضای جامعه مثل یک سرباز بدون سلاح است به همین خاطر در کمیته تولید محتوا و پژوهشی کتاب نقطه وصل با موضوع شبهات انتخابات، کتاب ایمان امام (ره) و کتاب امید با موضوع چگونگی ترویج امید در جامعه منتشر شده است.

وی افزود: در کمیته آموزش و توانند سازی با راهبردی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند تلاش میکنیم تولید محتواهای انجام شده را به خواص جامعه برسانیم زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند خواص جامعه اگر جریان عمومی جامعه را حفظ نکنند ضربه تاریخی خواهیم خورد.

دبیر قرارگاه مردمی حضور اضافه کرد: استان قم به خاطر اینکه خاستگاه انقلاب است از نیروهای زیادی برخوردار است که در کمیته سازماندهی و عملیات تلاش شده است این نیروها طبق یک نقشه جامع حرکت کنند. در کمیته رسانه و هنر نیز تولید محتواهای انجام شده را در پلتفرم های داخلی و خارجی که عموم مردم حضور دارند نشر داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تبلیغ باید دو اتفاق رخ دهد و ابتدا قلب آرام شود سپس عقل اقناع شود، یادآور شد: همایش سراسری منتهی به روز انتخابات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نگارشی اظهار کرد: در شهادت شهدای خدمت ما شخصیت بی نظیری از دست دادیم اما در این حادثه یک الگوی جامع برای هر قشر معرفی شد و رسانه امروز باید این الگوها را حفظ کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha