سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
1

حوزه/ به همت معاونت پژوهش بنیاد بین المللی امامت نشست «ضرورت تبیین اندیشه‌های سلفی گری ایرانی» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت معاونت پژوهش بنیاد بین المللی امامت نشست «ضرورت تبیین اندیشه‌های سلفی گری ایرانی» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی و حجت الاسلام والمسلمین سبحانی روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در بنیاد بین المللی امامت برگزار می شود.

این نشست از سلسله نشست های پژوهشکده امامت در راستای «نقد اندیشه های سلفی گری ایرانی» با رونمایی آثاری در این زمینه خواهد بود.

سلسله مجموعه اندیشه های جریان سلفی گری ایرانی در بوته نقد به هفت جلد رسیده است و موضوعاتی مانند توسل، حیات برزخی، امامت و مهدویت و ریشه ها و اندیشه ها و نقد متنی مبانی کلام امامیه چاپ شده است که ۳ جلد اخیر آن رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر اینکه آثار «ریشه ها و اندیشه ها» تالیف: جمعی از پژوهشگران؛ «حیات برزخی» «توسل» و «همبستگی قرآن و اهل بیت علیهم السلام » تالیف: دکتر عبدالعلی موحدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ؛ «امامت» «مهدویت» تالیف: سیدمحمدمهدی موسوی و سید علی محمد طبسی حائری؛ پژوهشگر بنیاد بین‌المللی امامت؛ «نقد متنی روایات امامیه» تالیف: سیدمحمدمهدی موسوی،پژوهشگر بنیاد بین‌المللی امامت است.

برنامه بنیاد بین المللی امامت با توجه به جذب پژوهشگران در زمینه پاسخگویی به شبهات و تربیت محققان، این است که بتوانند در این زمینه آثاری نو در رابطه با نقد جریان سلفی گری ایرانی تدوین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha