پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
یزدانی

حوزه/ حجت‌الاسلام یزدانی از داوری بیش از ۷۰ مقاله مستخرج در رساله‌های سطوح علمی ۴و۳ برای چاپ در نشریات حوزه خبر داد.

حجت‌الاسلام کاظم یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از داوری بیش از ۷۰ مقاله مستخرج در رساله‌های سطوح علمی ۴ و ۳ برای چاپ در نشریات حوزه خبر داد و اظهار داشت: براساس سیاست‌های نظام جامع پژوهش این حوزه و در راستای مأموریت‌ها، راهبردها و برنامه‌های کلان پژوهش محوّل شده به معاونت علمی، بیش از هفتاد مقاله مستخرج از رساله‌های سطوح ۴و۳ برای چاپ نشریات حوزه مورد داوری قرار گرفت.

مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی حوزه علمیه خراسان، افزود: بیش از ۴۲ مقاله مستخرج مرتبط با سطح سه و حدود ۳۱ مقاله مستخرج ‌نیز از رساله‌های سطح چهار می‌باشد.

حجت‌الاسلام یزدانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های چاپ آثار علمی در نشریات کشور و در راستای هماهنگی‌های صورت گرفته با همکاران مدارج علمی برای سهولت در چاپ مقالات مستخرج از رساله‌های سطوح سه و چهار، دبیرخانه آثار پژوهشی با ارسال مقالات نزد داوران برجسته و صاحب آثار علمی این مقالات را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، تا بر اساس نظر داوران در نشریات علمی تخصصی حوزه علمیه خراسان به چاپ برسند.

وی به جویا شدن نظرات اساتید راهنما و مشاور قبل از ارسال مقالات تأکید کرد و گفت: اعمال نظرات اساتید داور و مشاور در مقالات مستخرج کمک به‌سزایی در پذیرفته شدن مقالات در نشریات دارد و اشکلات احتمالی آن اصلاح می‌شود.

شایان ذکر است: تدوینگران پایان نامه می‌توانند با بارگذاری مقالات خود در سامانه مدارج علمی از این ظرفیت استفاده کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۰۰۸۱۵۷ اداره برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی تماس بگیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha