چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: داوطلبان ریاست جمهوری، با رعایت معیار تقوی و مسائل اخلاقی، در نقد عملکرد و پیشینه دیگر نامزدها، شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در خصوص اخلاق مداری نامزدهای انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، گفت: دو نکته که لازم ایت یاد آوری کنم، اول اینکه انتظاری که جامعه از آنها دارد، رعایت چهار چوب مسائل اخلاقی، در موضوع انتخابات را رعایت کنند.

وی در ادامه افزود: نامزدهای انتخاباتی باید مرز حرمت ها را در رد و بدل صحبتها و اظهار نظرها رعایت نموده و هم نسبت به وعده هایی که به مردم می دهند، بعد از موفقیت باید اهل عمل باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: داوطلبان ریاست جمهوری، با رعایت معیار تقوی و مسائل اخلاقی، در نقد عملکرد و پیشینه دیگر نامزدها، شئون نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

این استاد حوزوی، شرط « نامزد اصلح » را « شهید جمهور » دانست و بیان کرد: مردم در مراسم تشییع « شهدای خدمت » نشان دادند که فردی را برای کرسی ریاست جمهوری انتخاب خواهند نمود که همانند آیت الله رئیسی، پیگیر مشکلات و رفع معضلات اقتصادی، باشد.

وی تصریح کرد: مردم دیگر رئیس جمهوری را انتخاب نخواهند کرد که مرد میدان نباشد و با پشت میز نشینی، امورات کشور را اداره کند.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اینکه شرط انتخاب یک رئیس جمهور را کار آمدی، مردمی و از همه مهمتر درد مردم را بفهمد، گفت: جانشین شهیدان رجایی و رئیسی، باید پای اصول انقلاب بایستد و خصوصا ولایت پذیر باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، خاطر نشان کرد: انتظار می رود کسی که به درد انقلاب اسلامی و مردم قدر دان می خورد، همچنین آحاد جامعه را نسبت به آینده نظام اسلامی، دلگرم و امیدوار کند ، خداوند مهر و محبت او را در دلها قرار بدهد.

این استاد حوزوی، با اشاره به اینکه شهید جمهور امیدواری را در مردم زنده کرد، یاد آور شد: شایسته است که ریاست جمهور چهاردهم، امید و مسیر نشاط را در دل مردم زنده نموده و محکم پای معیارهای انقلابی ، هم در داخل و هم در دنیا، بایستد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha