چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
دوره شورای مداحان

حوزه/ اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان دشتی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی، عبدالرضا زحمت‌کش کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ و اعضای مجمع مؤثرین بانوان دشتی مسئولین هیئات و مداحان شهرستان، امروز اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی، در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام طاهری‌نیا ضمن تبیین جایگاه خطیر شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، اظهار داشت: اعضای شورا جهت نظارت، تقویت و انسجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هیئات و مداحان در راستای خدمت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تقویت مواضع نظام مقدس اسلامی، مسئولیت سنگین بر عهده دارند.

در بخش دیگری از این مراسم، زحمت‌کش کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی دشتی، با تبیین اساسنامه شورا، شرح وظایف اعضاء، اهداف و مأموریت‌های شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، وظایف و اختیارات رئیس، نایب رئیس و مقررات جلسات شورا را بیان کرد.

در پایان این مراسم رأی‌گیری طی سه مرحله جهت تعیین اعضا، رئیس و نائب رئیس شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انجام و راضیه عباسی به عنوان رئیس، صفیه غلامی نائب رئیس و اسماء پور محمد، کبری آذری و معصومه رئیسی به عنوان اعضای شورا و خدیجه فقیه و مریم سیاح به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha