سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین غفوری ، در نشست قرارگاه جهاد تبیین، استان کرمانشاه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری در اهمیت «جهاد تبیین» گفت: پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه جهاد تبیین، با اشاره به ضرورت این «جهاد مهم»، اظهار داشت: به‌ دست‌گرفتن سلاح صرفاً در موارد اضطراری اتفاق افتاده و اساساً کار اسلام و انقلاب اسلامی با تبیین شروع شده و پیش رفته است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه نقش تبیین در کنار حرکت‌های سخت برای همگان روشن است، گفت: اگر درکنار «عملیات طوفان الاقصی»، حرکت تبیینی وجود نداشت، به این میزان موفقیت‌آمیز نمی‌شد، همچنین اگر مظلومیت مردم غزه با تبیین آمیخته نمی‌شد، به حد کافی بر جهان تأثیر نمی‌گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه اگر حرکت سیدالشهدا(ع)، با پیوست تبیینی حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) همراه نمی‌شد، آثار و برکات فراوان و عالمگیر امروز را نمی‌داشت؛ تصریح کرد: پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است.

وی ابراز کرد: اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوست تبیینی نداشته باشند، عظمت اقدامات نیز روشن نخواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، با اشاره به اینکه سال‌های زیادی است که مقام معظم رهبری پرچم تبیین را به دوش می‌کشند، عنوان کرد: لازم است نکات و ویژگی‌هایی که رهبری حکیم و فرزانه، برای شهید جمهور برشمردند در معرض دید همگان به ‌ویژه جوانان قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه تبیین باید مردمی‌سازی شود، یادآور شد: لازم است برای زنده نگه‌داشتن، یاد «رئیس‌جمهور شهید»، اقداماتی محوری و هنرمندانه صورت بگیرد.

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای برنامه‌های انقلاب اسلامی است

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای برنامه‌های انقلاب اسلامی است

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای برنامه‌های انقلاب اسلامی است

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای برنامه‌های انقلاب اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha