دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
رهبر انقلاب-رئیسی

حوزه/ خانم منیژه سالاری استاد مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) فاضل‌آباد گفت: شهید رئیسی از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اثرگذارتر است زیرا شهادت مردان بزرگ نقش برانگیزاننده و زنده کننده برای نظام اجتماعی مسلمانان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، مراسم سوگواری شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانشان از سوی مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) فاضل‌آباد برگزار شد.

در این مراسم، خانم منیژه سالاری با استناد به این سخن امام خمینی(رض) که «بکشید ما را ملت ما، بیدارتر می‌شود»، بیان کرد: بعضی از گره‌ها فقط با شهادت باز می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شهید شد تا بتواند با شهادت خود برای ملت ایران و نظام اسلامی گره‌گشایی کند.

وی با بیان این نکته که تمام‌ شهداء قبل از اینکه شهید شوند کلام و رفتارشان شهادت گونه بوده است، افزود: شهادت نعمت و هدیه ای از جانب خداوند است که به آسانی نصیب هر فردی نمی‌شود زیرا شهادت مرگ تاجرانه و معامله با خداوند است.

استاد مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) فاضل‌آباد، از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی را حسن ادب، ساده زیستی و مردمی بودن، ثبات قدم در مسیر ولایت و پاک‌دستی و شوق خدمت گذاری به مردم در تمام ادوار خدمت دانست.

خانم سالاری خاطرنشان کرد: شهید رئیسی از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اثرگذارتر است زیرا شهادت مردان بزرگ نقش برانگیزاننده و زنده کننده برای نظام اجتماعی مسلمانان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha