سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1164220
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
ارشاد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنر ابزار مناسب و مؤثر برای انتقال مفاهیم خانواده و جمعیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در آئین رونمایی پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت با عنوان «قدم نورسیده» با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا بویژه شهید جمهور بتوانیم در راستای تبیین هر چه بهتر ارزش‎های انقلاب مؤثر گام برداریم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر طنز جمعیت بیان کرد: این جشنواره از مجموعه طرح های قرارگاه شهید آوینی است و به دلیل این که قرارگاه آوینی از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم می باشد،باید در اجرای این برنامه اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ۳۳ برنامه شهرستانی و ۷ برنامه شاخص ذیل این قرارگاه در استان داریم که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولان کشور و بحران‎های جمعیتی چند سال اخیر که در صدر مسائل فرهنگی اجتماعی کشور قرار دارد طرح اصلی این قرارگاه در استان در پایان را به موضوع جمعیت با زبان فرهنگ و هنر اختصاص دادیم.

روانشاد با یادآوری اینکه طی چند سال اخیر اقدامات شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر برای موضوع جمعیت داشته ایم، ادامه داد: این موضوع در برنامه های مختلف تبیین شده و سال گذشته نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارزیابی عملکرد این بخش، برتر شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه های مختلفی در زمینه جمعیت در دستور کار قرار دارد، افزود: هنرمندان همواره در تمامی مسائل فرهنگی هنری و اجتماعی همراه نظام بودند و با توجه به جایگاه ویژه ای که در جامعه و جریان سازی دارند می توانیم در حوزه جمعیت، خانواده و آسیب‎های اجتماعی نیز بیشترین بهره برداری را از این قشر جریان ساز و عملیاتی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری جشنواره« قدم نورسیده» اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکی از فرصت‎هایی است که می‎توان از آن برای تعمیق فرصت فرزند آوری بهره برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha