چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ مساله جمعیت یک وظیفه مشترک الهی است که دارای ابعاد تمدنی، ملی، منطقه‌ای و حیاتی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در آیین اختتامیه نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گفت: مساله جمعیت یک وظیفه مشترک الهی است که دارای ابعاد تمدنی، ملی، منطقه‌ای و حیاتی کشور است.

وی افزود: در روند برگزاری رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که با همکاری و هم‌دلی نمایندگان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سرافراز، سازمان تبلیغات اسلامی، ادارات بهداشت و درمان و ائمه محترم جمعه برگزار شد، تلاش شد که موضوع بهتر شناسایی شود و وظیفه خود را بشناسیم تا برای دستیابی به یک راه‌حل مناسب مبتنی بر نیازهای محلی و منطقه‌ای بیشتر احساس وظیفه کرده و دردمند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری اضافه کرد: ائمه جمعه این وظیفه را جدی گرفتند و جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دادند.

وی گفت: برنامه‌ای با این خصوصیات تجربه جدیدی است و امید داریم ملاحظات و نقطه نظرات کاملا منتقل شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت، یک الگوی همکاری مشترک در ارتباط با یک وظیفه مشترک است و باید راه بهتر را برای پیش بردن موضوع انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت تهران درباره غیبت برخی از مسئولین در این رویداد گفت: این اتفاق اسباب دلسردی سایرین نیست. حتماً گرفتاری‌ها و دلایل دیگری داشتند که تلاش خواهد شد در رویدادهای بعدی سایر نهادها و دستگاه‌ها حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبری در ادامه با تقدیر و تشکر از خانم محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت که در برگزاری این رویداد با همت و نگاه جهادی به موضوع ورود کردند: اضافه کرد: خدای متعال بر درجات رئیس جمهور شهید بیفزاید که موضوع را در دستور کار قرار داده بودند و با انتخاب درست و بجای شخصیتی مثل خانم محبی‌تبار به این موضوع هم از منظر خانمانه و هم ویژگی‌های شخصیتی و علمی و روحیه جهادی ایشان توجه کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد برآیند برگزاری این رویداد در میدان نتیجه شیرینی باشد. باید ببینیم در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد و مطمئن هستم که بهتر عمل خواهید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha