سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
بهادری جهرمی

حوزه/ سخنگوی هیأت دولت گفت: لازمه توفیق جبهه انقلاب در نبرد رسانه ای امروز اهتمام نسبت به جهاد تبیین و بهره گیری از ابزار هنر و رسانه در این راستاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، دکتر علی بهادری جهرمی طی سخنانی در مراسم اختتامیه رویداد طوفان بیداری، پویش تولید محتوای خلاقانه برای فلسطین که در اراک برگزار شد، با اشاره به نبرد تمام عیار رسانه‌ای جبهه دشمن علیه ایران اسلامی اظهار داشت:در دوره جنگ سرد، دو قطب جنگ در جهان وجود داشت که یک قطب قدرت تاریخ، قطب دیگر قدرت را با وجود محدودیت رسانه‌ها تنها با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست داد.

وی افزود: مستکبران عالم با جنگ رسانه‌ای تمام قد در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند اما ایران در کنار جبهه مقاومت در سمت درست تاریخ ایستاده و الهام بخش بیداری در تمام دنیا شده است.

بهادری جهرمی ادامه داد: انتظار است در صحنه بین‌الملل مانند طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و در حوزه داخلی، اقدامات جمهوری اسلامی در زمینه علم، دانش، فرهنگ، اشتغال، سیاست و آزادی حقیقی با جهاد رسانه‌ای به سمع و نظر جهانیان رسانده شود.

وی با بیان این که باید بکوشیم با زبان هنرمندانه اقدامات جهادی دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنیم، گفت: در سه سال اخیر در حوزه برق، تنش‌های آبی، سلامت، بهداشت، تخت‌های بیمارستانی، نرخ رشد نقدینگی و کاهش نرخ رشد تورم، اقدامات مثبتی صورت گرفته که برخی از این ها به خوبی رسانه ای نشده است.

سخنگوی دولت همچنین تأکید کرد: بنابر این لازم است که دستاوردها، خدمات صادقانه و بی نتیجه بودن تحریم‌ها در دولت سیزدهم با زبان و صدای هنر انعکاس یابد و قطعاً هنرمندان و اهالی رسانه در این زمینه رسالت مهمی بر دوش دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha