چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
جلسه

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: همانگونه که شهید رئیسی با وجود اتهاماتی که به ایشان نسبت می‌دادند، تندی نمی‌کرد و صبر و اخلاق را سرلوحه کار خویش قرار داده بود، شما هم در تبلیغات کاندیدای اصلح اخلاق‌مدارانه عمل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سایری در جلسه هم‌اندیشی انتخاباتی با مدیر مدرسه، معاون فرهنگی و فرمانده بسیج کریمه و طلاب بسیجی که در مدرسه علمیه تخصصی حضرت آمنه (س) برگزار شد، ضمن بیان خدمات ارزشمند شهید رئیسی عنوان کرد: شهید رئیسی عالم و عامل به همه موضوعات جامعه بود و فرد منتخب شما نیز باید عالم، عامل، ولایت‌پذیر و معتقد به مبانی انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه در امر انتخابات قصد قربت کنید و خداوند در پی اخلاص شما همانند دوره قبل بهترین‌ها را رقم خواهد زد، تاکید کرد: در انتخابات پیرو سیره اهل‌بیت(علیهم‌السلام) باشید و هیچ‌گاه در بیان تخریب کاندیدا قرار نگیرید.

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: همانگونه که شهید رئیسی با وجود اتهاماتی که به ایشان نسبت می‌دادند، تندی نمی‌کرد و صبر و اخلاق را سرلوحه کار خویش قرار داده بود، شما هم در تبلیغات کاندیدای اصلح اخلاق‌مدارانه عمل نمایید.

فرمانده پایگاه کریمه نیز ضمن تاکید بر ضرورت حضور طلاب در صحنه انتخابات، وظایف هر بسیجی را نسبت به محله خود، حرم و جمکران با تبلیغ چهره به چهره، برگزاری تریبون آزاد، پخش تراکت، بیان دستاوردهای شهدای خدمت، مناظره در بوستان و اطراف حرم، برگزاری موکب بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha