یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
سالن اجلاس دانشگاه تهران به نام شهید رئیسی افتتاح شد

حوزه/ سالن اجلاس دانشگاه تهران با ظرفیت ۲۸۰ نفر صبح امروز چهارشنبه با حضور اعضای خانواده شهید رئیسی، وزیر علوم، رییس دانشگاه تهران و اعضای شورای دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سالن اجلاس دانشگاه تهران با ظرفیت ۲۸۰ نفر اولین سالن اجلاس با این ظرفیت در سطح دانشگاه‌های کشور است که احداث آن در بازه زمانی ۱۰۰ روزه از سوی حوزه عمرانی در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران انجام شده و صبح امروز با حضور هانیه سادات رئیسی دختر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، دکتر سید محمد مقیمی ریییس دانشگاه تهران، دکتر سعیدرضا عاملی رییس شورای تحول علوم انسانی، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمدمهدی کرمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، ریحانه سادات رییسی دختر شهید رئیسی و دکتر علی علم‌الهدی برادر همسر شهید رئیسی و همچنین اعضای شورای دانشگاه تهران در این آئین حضور داشتند.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در مراسم افتتاحیه این سالن اجلاس، اقدام دانشگاه تهران در احداث این سالن را بسیار شایسته توصیف کرد و گفت: جای چنین سالن‌هایی در وزارت علوم خالی بود که دکتر مقیمی پرچمدار احداث سالن‌های اجلاس دانشگاهی با این ظرفیت است.

سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران نیز گفت: این سالن با نام شهید رئیسی رئیس جمهور شهیدمان نامگذاری شده است. یاد این شهید بزرگوار خدمت و همچنین شهید دکتر امیرعبداللهیان که فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و جزو افتخارات دانشگاه تهران بودند و روزهای دوشنبه در دانشکده حقوق و علوم سیاسی تدریس داشتند را گرامی می‌داریم.

نشست بین‌المللی یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا، اولین رویدادی است که در این سالن اجلاس برگزار می‌شود و اکنون در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha