چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بی آزار

حوزه/ تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) گفت: مکتب حضرت امام (ره) قطب نمای حرکت ملت بصیر ایران اسلامی در مسیر کمال و سعادت حقیقی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی طی سخنانی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امام راحل مکتب و بنیانی را رقم زدند که در طول تاریخ آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده و ایشان با مجاهدت مخلصانه و البته همراهی توده های مردم توانستند نظام طاغوتی را در کشور ما کنار زده و جمهوری اسلامی را تأسیس نمایند.

وی افزود: حرکت عظیم امام خمینی(ره) برگرفته از آرمان هاب ناب قرآن و عترت است و ریشه در هدایت های انبیا و اولیای الهی دارد و ایشان با روش و بینش اسلامی و شیعی این حرکت عظیم را بنیان گذاشتند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در دوره معاصر باعث احیای دین خدا و ارزش های الهی شد، گفت: منش و مکتب امام روح الله(ره) این است که هر کسی که می‌خواهد در حکومت اسلامی به عنوان خادم و کارگزار قرار گیرد، باید برای اصلاح گری در جامعه خودش مهذب بوده و مقید به اخلاق و شریعت باشد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی بیان داشت: شهید رئیسی حقیقتاً تراز ریاست جمهوری را ارتقا بخشید و به تعبیر رهبر عزیزمان، رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت و در نهایت توفیق این را پیدا کرد که در راه خدمت به مردم و انقلاب به شهادت برسد.

وی افزود: شهید جمهور ما ابراهیم صفت در آتش سوخت تا از گفتمان جهانی ملت ایران رونمایی کند و با شهادت خود در مسیر خدمت برای همیشه در تاریخ کشور و انقلاب ماندگار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha